onsdag 6 juni 2007

En ny blogg...

har fötts. Flera av de bloggare jag kontinuerligt besöker har senaste tiden startat en fotoblogg. Eftersom foto även har blivit ett väldigt stort intresse för mig, väljer jag att göra samma sak. Starta en fotoblogg. Här kommer jag att publicera olika bilder ur mitt liv och min närhet, bilder som inspirerar mig och som jag tycker om. Fokus är på bilderna och därför kommer ytterst lite text att finnas med. Text får jag utlopp för på min "ordinarie" blogg, TiniTott, som det finns länk till i menyn till höger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med en fotoblogg! Kommer nog att göra detsamma, är så många bilder man vill dela med sig av. Du har redan hunnit publicera en hel del fina bilder ser jag.:-)

TiniTott sa...

Hihi har du hittat hit =) Jag har tänkt göra ett inlägg om den, men inte hunnit än. Ja jag tänkte så jag med, är så mycket bilder och roligt om andra vill titta med. Jag älskar att surfa runt och kika på bilder.